Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 20 augusti 2013

Breaking news - Rebellängeln tar över Tune Of The Day!



Jo.
Du läste rätt.
Det händer grejer, och eder favoritrebellängel tar helt enkelt över Tune Of The Day.

I alla fall ett tag.
Arbetsnamnet går under The Rebel Angel Ramblings, och under dryga veckan kommer det att innebära några saker.
För det första - Stones och thetania kan ta lite semester.
För det andra - det blir hårdrock i fokus på Tune Of The Day. Hävvy Mätal.
För det tredje - det blir fullständigt oordnat och ganska rörigt, och inläggen kommer inte alls att följa sin vana med en koppling till något aktuellt, utan istället rulla med i min smått överbelastade hjärna.

Premiären var igår kväll, det inlägget handlar om hur jag träffade Stones och Thetania i riktiga livet, och som låt för att symbolisera det har jag valt "We Rock" med Dio.
Ja, vadå?
Jag gillar Dio...

Om de inte ändrar sig och stryker planerna så lovar jag något mindre känt redan ikväll.
Häng på låset!

7 kommentarer:

  1. Spader Ess -> ...som man säger i Tyskland. Genau!

    SvaraRadera
  2. Kan bli intressant. Hur ska du hinna med undrar jag. För jag antar att du ska presentera en ny låt varje dag, eller? Plus hålla igång Metal! Låter svettigt. :)

    SvaraRadera
  3. Christofer -> Hehe...ja, vi får se hur det går. Det blir en låt om dagen på TOTD, men kanske inte full kareta på Metalbloggen. Det kommer en recension eller två här (ALICE IN CHAINS, EVILYN STRANGE), men annars får vi se hur mycket jag orkar och hinner.
    Det är ju inte för evigt heller.
    Tur det...! :-)

    SvaraRadera
  4. Strålande tider, härliga tider.
    Spännande också och se hur detta ter sig!

    SvaraRadera
  5. Cheif har gjort ett strålande jobb med att hålla Tune Of The Day fanan högt, härligt med lite nytt blod, andra tanke gångar och med berättelser som kommer att få vilken läsare som helst att baxna av läs lycka. Har ni inte sett hans inlägg ännu råder jag eder att med språng klicka på länken.
    Tack Chief, du har gjort mitt liv betydligt enklare denna vecka!

    SvaraRadera
  6. Stones -> Nöjet är helt på min sida. Kul att skriva nåt helt annorlunda, på engelska!

    SvaraRadera