Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 1 augusti 2013

Recensioner Masterplan, King Kobra & Nymf



Envishet.
Pålitlighet.
Stabilitet.
Alla tre egenskaper kan faktiskt tillskrivas Werock och skribenterna, för trots att det ör mitt i sommaren så går tiden, vi passerar ett månadsskifte - och visst faaaan har man levererat ett knippe recensioner.
Som vanligt, oavsett förutsättningar.
Det gör mig lite stolt att vara en del av, faktiskt, och vill du också medverka så går det bra.
Vi gör allt på egen tid, av eget intresse och utan någon som helst ersättning.
Vi gör det för att vi älskar hårdrock, och vill hitta nästa stora skivkärlek, och vi kan erbjuda tillgång till promoskivor och goda möjligheter till liverecensioner och intervjuer om du vill ta för dig.
Tills vidare får du dock nöja dig med det som finns där idag.
Personligen har jag bidragit med 3 stycken helt olika recensioner.
Masterplans försök att - ännu en gång - starta om utan Jörn Lande föll mig väl sådär i smaken, även om bilskoleläraren Rick Asti sjunger jävligt bra.
King Kobra var oväsentliga då, men verkar skita i det nu. Bättre än jag trodde!
Svensk doom i form av Nymf är bästa given av de tre, och skivomslaget är ju elakt som bara fanken. Lyssna på det här och försök låta bli att a) digga samt b) tänka på Candlemass.
I dare you.


Det spelar med andra ord ingen större roll att jag inte är i landet va?
Du har fullmatad läsning här, resultatet av envishet, pålitlighet och stabilitet. Och en inte så liten gnutta nyfikenhet...!

1 kommentar: