Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 26 augusti 2009

Mest i Spelaren

Dags att uppdatera vad som spelas hos mig.
Lite naturligt blir det ju förstås en hel del lyssning på sånt som jag recenserar, men för det mesta försöker jag låta en skiva "sjunka in lite" innan jag recenserar den, så det finnsplats för annat också. Dessutom hat jag lyckats göra några mil i löpspåret den senaste tiden, vilket naturligtvis innebär att musik som gör sig bra till den typen av verksamhet kommer med på listan...

Ut åker Paradise Lost "Anathomy of Melancholy", Queensryche "Mindcrime at the Moore" (inte haft tid för DVD-koll!), Dissection "Dark Mother Divine". In kommer Ronnie James Dio i alla möjliga olika konstellationer, Lamb of God som tillsammans med bl a Behemoth hållit mig sällskap i löpspåret och Ghost Brigade som är det senaste tillskottet i skivsamlingen.

Vad snurrar hos dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar