Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 28 augusti 2009

Home Sweet Home..

...som Mötley Crüe sjöng för länge sen.
Ganska härligt att vara hemma, som vanligt. En bra resa trots allt, även om jag är lite besviken på Taxfreeeshoppingen.
Jag hade hoppats kunna åtgärda att min favoritwhisky är slut (Highland Park 18Y), men den fanns inte. Crap.
Nåväl, säkrade en svindyr flaska Macallan Special Oak Whisky Makers Edition, samt en "vardagswhisky" på tips av min vän Peter (Black Grouse).

Förutom det har en del musik rullat, denna gång i lurar medan familjen snarkade.
Har ni tänkt på hur lätt det är att fastna i en bokstav när man lyssnar på sin musik via en digital spelare?
Sorterat på Artist så har det för mig inneburit att jag fastnade i bokstaven "G" (efter Ghost Brigade).
Fast det gör ju inget. Finns mycket bra på G.... för min del: Gojira "Way of All Flesh". Svinbra platta - tack Per för tipset!

För övrigt... snart helg - och recensioner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar