Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 9 mars 2010

3 Röster om Ov Hell


Ov Hell är black metal, tillverkad av Norges absoluta elit inom genren. Metalbloggen recenserade den för en tid sedan, med betyg 2. Men vad tycker läsarna? Först ut i 3 röster är "The Underworld Regime"!

Per:
Helt ok black metal utan att det lyfter till några högre höjder.
Hade förväntat mig mer med tanke vilka herrar som ligger bakom detta projekt.
Köp nya Gorgoroth istället!
Betyg: 3

The Woan:
Blakk som låter väldigt lik Immortal. Ov Hell gör det bra med väsande sång, blasting och sköna riff. Dock så gör många blakk band detta bättre.
Betyg: 3

R2:
Jag ser på denna genre med humor, svårt att ta det på allvar. Men denna platta bjuder på bra musik, men jag klarar bara att höra halva skivan åt gången. Det blir för mycket.
Betyg: 2

Snittbetyg: 2,66.

Vad tycker ni andra?

1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt lyssnat på denna, dock har jag använt mig av Spotify så inget soffläge precis och ingen booklet att blädra i. Tycker att detta är en helt ok platta, inget direkt överaskande, rätt förutsägbart. Hade nog förväntat mig mer av detta. Favorit är spår två "Post Modern Sadist".
    Slut betyg 3

    SvaraRadera