Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 26 mars 2010

Mer blogglänkar...

...för dig som vill använda Metalbloggen för att få tips och länkar till andra bloggar så finns en länklista i marginalen till höger - och nu har fler siter adderats.

Grimgoth skriver om hårdrock, poker och livet i gemen, på We March In Line hittar du inspiration och en del nedladdningsmöjligheter om hårdare musik, och på Värmlands Hårdrocksblogg hittar du frilandsjournalisten Jonathan Strandlunds liv och leverne (kolla förslagsvis in intervjun med Sweden Rock Magazines nya chefsredaktör Martin Carlsson).
Dessutom kunde jag inte låta bli att ta med Hatpastorns Likpredikan, som jag upptäckte via Shadows of the North (som dessutom skriver lite intressanta saker om nya Watainplattan, kolla in det...) Det är en blogg jag inte alls följt, men rent spontant - efter en timme med hysteriskt bra läsning - så måste jag följa den. Genialt, helt enkelt.

Mycket nöje!

3 kommentarer:

  1. Och även jag skriver om hårdrock fast på mitt eget illustra sätt.... Trevlig Helg !!

    SvaraRadera
  2. Tillåt mig rekommendera Love Cow Ov Metal: http://lcom666.blogspot.com/

    Alldeles färsk och nystartad, garanterat värd att hålla ögonen på.

    SvaraRadera