Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 25 oktober 2009

Neeeej... vafan?!?

Vitpepparkorn funkar tydligen inte alls.
I natt åkte jag dit. Känns i o f s redan bättre, men jag visste att jag skulle förlitat mig på Single Malt istället!

Just den här helgen innebär det ändå inte att dte blir stiltje på bloggen.
Ett par inlägg ligger preppade & schemalagda idag och imorgon (söndag & måndag, alltså).
Tankar, funderingar och tips som legat och grott ett tag, och som kommer väl till pass en sån här gång.

Vi ses.
Här, på bloggen!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig grabben! Och förresten, tycker att Straight Frank är grymt sköna. Ska de ha någon spelning i Stockholm här framöver måhända. Kanske till och med får med mig frugan som också tyckte om musiken.

    SvaraRadera
  2. Thanx! Det börjar faktiskt ta sig redan. Skönt!
    Vad gäller kilarna i Straight Frank så vet jag inte om det är planerat någon spelning, men jag ska (om alla planer håller!) träffa Jonny som spelar gura i bandet på fredag.
    Tänkte passa på att uppdatera mig vad det är för status hos gänget. Återkommer!

    SvaraRadera