Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 18 januari 2010

Upp å jobbe!

Idag är ännu en sån där dag, då det blir läskigt verkligt att jag snart ska tillbaka och jobba.
Gästspelar på kontoret hela dagen, och det ger mig förstås även lite lyssningstid till och från.
Ska recensera Crematory och Winters Verge för Werock's del, så det är väl bästa att starta inlyssningen...

I eftermiddag ligger även recensionen på Gorgoroths senaste fantastiska alster laddad.
Jo, jag vet att den kom 2009, och att den inte är så ny, men vaddå?
Jag säger: 1) Ja, jag är rätt trög ibland..... 2) Det är min blogg, jag gör som jag vill! :)

1 kommentar:

  1. Upp gå till jobbet jobba jobba äta lunch
    Samma sak händer i morron
    Jobba åka trick hem å sätta sig å glo
    De e inget liv
    De e slaveri

    SvaraRadera