Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 31 januari 2010

Reaktioner från Machine Head på Arenan

Bloggen efterlyste ju reaktioner och feedback från gårdagens spelning med bl a Machine Head & Hatebreed. Det har inte direkt haglat in sådana, men Per har i alla fall klätt upplevelsen i ungefärligen dessa ord:

  • Spontanbetyg 5+. Grymt!
  • Makabert högt ljud (vilket förstås är härligt). Rent av "Bolt Thrower på Close Up Festivalen som hölls på Münchenbryggeriet"-högt!

Det låter alltså som om man missade nåt.

Dessutom kan jag ju berätta att det faktiskt var i samband med nämnda Bolt THrower-spelning som undertecknad & Per träffades. Man kan kanske inte säga att ljuv musik uppstod, men det är ett fint soundtrack att starta en ny vänskap till, britternas mullriga dödsmetal... :)

Nåväl, var du på spelningen igår? I så fall är vi andra glada om du delar med dig!

2 kommentarer:

  1. Det känns som att jag kanske bordet gått....

    SvaraRadera
  2. Det borde man. dessutom kommer Per med en gästrecension samt finfina bilder, och det gör egentligen bara att jag grämer mig än mer.

    tydligen måste jag jobba lite, men det hela kommer ut på bloggen under eftermiddagen. Stay tuned... :)

    SvaraRadera