Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 29 maj 2014

Äntligen!


Igår, efter leveransförseningar landade den äntligen i brevlådan.
High Spirits nya "You Are Here".
Jag har längtat, och de första varven säger att det kan vara en fälla. Att mina extremt högt uppskruvade förväntningar spelar mig ett spratt - skivan känns initialt svagare än sina föregångare.
Vi får se hur tiden (typ helgen, för här ska nötas!) påverkar omdömet.

Och, på tal om äntligen.
Det behövdes ett (1) avsnitt för Jack Bauer och serien 24 för att visa hur man gör en actionserie, och att de andra taffliga försöken som pågått under seriens paus/frånvaro de senaste åren mest varit på skoj.
"The Following takes place between 12:00 pm and 1:00 pm. Events Occur In Real Time..."

Förutom att se andra avsnittet så tänkte jag att helgen skulle innefatta:

  • Löpning
  • Inte gå på Stockholm Fields
  • Förbereda min Record Madness, passningen jag fick av Stones var bokstaven D
  • Läsa min hög av Close-Up Magazine och Sweden Rock Magazine
  • Prata i telefon, såväl jobb som privat
  • Lyssna på High Spirits
Så.
Ska du på Sthlm Fields mottages rapporter tacksamt!

5 kommentarer:

  1. Jag känner samma sak. En flopp!

    SvaraRadera
  2. Har inte hunnit lyssna på denna ännu, trist om det är en flopp. Angående Fields, du skulle ha hojtat till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...Tack du, men det var helt lugnt. Var inte supersugen faktiskt, och dagen var fullt planerad ändå.
      Återkommer till High Spirits med recension rätt snart, tror jag. Stay tuned!

      Radera
  3. Rapport och bilder från STHLM Fields ligger upp på min blogg http://seance.blogg.se/
    Kommentarer i kommentatorsfältet mottages tacksamt.

    SvaraRadera