Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 9 september 2009

Nytt i spelaren!

Ja, givetvis har även denna vecka dominerats av att jag lyssnat på Accept... det krävde som sagt en hel del lyssning innan jag kunde skriva klart den första Tvekampen!
För övrigt har Rage Against the Machine snurrat en hel del, samt den inlånade "The System has Failed" med Megadeth. Med på listan finns också Lemmys självbiografi "Whithe Line Fever", som än så länge är den roligaste hårdrocksbiografin jag läst - den har efter bara 4-5 kapitel fått mig att skratta galet och högt för mig själv! Rekommenderas stark!

Job for a Cowboy är superintensiv teknisk amerikansk döds, och eftersom jag arbetar på en recension av senaste given "Ruination" har den snurrat en del. Håll utkik mot helgen till, så får du läsa mer.

För övrigt har det börjat droppa in en del sköna tips till bloggen, både via telefon & andra forum.
Zappzott tipsade om Corroded igår, de hade jag aldrig hört talas om, och Nattgeten har gett tips om The Devils Blood som släpper nytt i dagarna. Undertecknad har använt MySpace för att tjuvlyssna på just Devils Blood, och det faller mig på läppen, det ska bli mycket spännande att fördjupa den bekantskapen.
Tack för tipsen - fortsätt gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar