Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 20 december 2011

Zzznark...

Ungefär såhär känns det just nu.
Bilden har jag stulit från ett ställe som heter Internet, men den symboliserar precis hur det känns.
Förutom att jag inte är en kisse (även om jag är hårig).
Och att det inte är i maten jag håller på att somna, utan i lyssnandet på musik och arbetet som betalar mitt skivmissbruk.
Tydligen kan även jag drabbas av trötthet.
Märklig känsla.
Hur som helst har jag nu gnuggat igenom alla kandidater inför årsbästalistan (imorgon kommer sista genomgången av kandidaterna), likväl som fått klart för mig alla olika "Årets...", och nu är jag trött. På ny musik. På att tänka.
Därför ska jag snart sova, och BARA lyssna på gammal musik som jag redan kan utan och innan ett tag. Som vanligt kommer den här skivan att åka fram när öronen ska vila.

Just nu har jag dessutom fått tillbaka min arbetsglädje för mitt "riktiga" jobb.
Det som jag egentligen gör på dagarna, och det innebär att hjärnan springer iväg och funderar en massa på det istället för på hårdrock.
Så pass att det sannolikt blir förändringar på den här siten efter årsskiftet.
Nytt år, nya tider, nya grejer.
Till imorrn då?
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

  1. Är också i en fas där jag känner mig väldigt engagerad i mitt jobb, och det borde ju va en riktigt bra grej om man tänker efter :)

    SvaraRadera