Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 15 december 2011

Fel.

Beställer ibland från CDON, istället för Record Heaven.
Nyheter, framförallt.
Det blir oftast sådär.
Detta är senaste exemplet som landade i brevlådan igår.
Beställning lagd på Krux "III - He Who Sleeps Amongst The Stars".
Denna skiva är INTE Krux. Det är filmmusiken från något som heter "Real Steel".
Det roliga är ju att man måste vara rätt trött på sitt jobb om man nu inte ens ser om det verkar stämma alls.
Okej om man tar fel Kruxplatta, eller en annan med liknande namn, eller om det varit otydligt vad denna skiva är för något istället.... men... det syns rätt tydligt va?

Man får helt enkelt lyssna lite på den första Kruxplattan så länge. Inte fel det heller...

4 kommentarer:

  1. Jag beställde Fallout 3 (Xbox 360) från CDON för ett tag sedan och fick istället en norsk Harry Potter-DVD! Tror någon på CDON var väldigt trött den gången också ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har handlat väldigt mycket från CDON och endast en gång har jag fått fel. Då missade de Ayerons limiterade "Human Equation"-box. Men den damp ner senare, men jag gillade inte den så mycket så en polare tog hand om den istället.

    SvaraRadera
  3. Behåll den, Krux-plattan är inte mycket att ha.

    För mycket heavy metal, för lite doom.

    SvaraRadera
  4. Carl Pedarl -> Mja... jag tror nog jag vill lyssna själv först. Jag har liksom en febless för det mesta herr Edling skrivit... :)

    Matrulda + Jarno -> Jo, egentligen är väl felmarginalen liten, men ibland är det rätt kul att fundera på hur det kom sig. "Äh, den här ser lika ut..."?

    SvaraRadera