Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 16 november 2011

Roberts Betraktelser!


Kolla in bilden ovan.

Det är Rebellängeln på besök i Norrköping, men den har kanske en viss relevans just nu.

Man kan nämligen tro att det är dags för stora sinnesundersökningen.

Anledningen är enkel.

Man ska nog inte försöka sig på att spå framtiden...

...men det gör jag i alla fall.

Och försöker betrakta de senaste 5 åren (Werocks levnadstid) ur ett lite annorlunda perspektiv.

Du hittar läsning av ett lite udda slag här, i Roberts Betraktelser!

4 kommentarer:

  1. Kan man få bli länkad på Werock?
    Underbar bild mannen (igen) kom snart igen!
    Kanske den 26:e Nov? :D

    SvaraRadera
  2. Thx. Kanske jag gör, men det kommer inte bli i år...
    ...nu är kalendern full.

    Länkad från Werock blir man om man är skribent.
    Sugen?

    SvaraRadera
  3. Som alltid, den som lever får se. :-)

    Vissa saker har ju redan infriats, Black Sabbath med ny platta, filmer om rocklegenderna Lemmy o Ozzy...

    SvaraRadera
  4. Okej, det var synd att du inte kommer på besök detta år då.
    Frestande erbjudande men jag hinner nog inte mer än det jag redan har på mig, kanske i framtiden? :)

    SvaraRadera