Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 24 augusti 2011

Vamos a la Playa, typ.




Jajamen - idag är det resdag!

Spanien hägrar, precis som vanligt den här tiden på året.


Familjen har en mycket gynnsam situation med morföräldrar till barnen som har kontakter och en lägenhet där, så det blir en vecka i sol och bad. Förra året såg det ut såhär, och jag förväntar mig en likartad upplevelse. Lär se ut ungefär såhär..


Inte fel alls. För mig.

So, what's in it for you then?

Jo, men såhär är det - det blir fullt ös på bloggen.


Jag lovar. Jag lovar att det kommer inlägg varenda dag - minst ett - som avhandlar omstarten på Veckans Tips, Live!-serien, recensioner, sommarboken, sommarskivan, omstart av Veckans Citat, allmänt förvirrat struntprat... ja, precis som vanligt, alltså.

Dessutom lovar jag att det kommer en Tvekamp.

Avslöjar inte vilken, men en ledtråd ska ni få... det handlar om två blå plattor som ställs mot varandra.

Dessutom tar jag ju med mig lite musik att lyssna in mig på. Ska bli finemang, faktiskt.


Vi ses. Här. Fast ändå inte här!

1 kommentar: