Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 5 november 2009

Ojoj...

..det går åt rätt håll. Har du följt bloggen kanske du minns att för en vecka sedan så slogs rekord i antalet besökare, 37 stycken unika användare var inne och kikade på bloggen (http://metalyze.blogspot.com/2009/10/rekord.html).
Sen dess har det tagit mer fart.
Dagen efter, torsdagen, var det 44 unika besökare, fredagen bjöd på 41 stycken.
Helgen visade ganska bra siffror, och nu - igår, onsdag 4/11 - skogs rekord igen.
45 stycken, lyder det nya rekordet för bloggen.

Härligt - tack alla!
Dessutom har du som besökare världens möjlighet att berätta vilken typ av inriktning du vill ha på din metal.
Ge din röst i vår högst informella läsarundersökning bara.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Fortsätter du snitta 3-4 inlägg per dag så lär det inte dröja länge innan du passerar 100-strecket.

    Jag lägger väl min röst på mellanmjölksalternativet, eftersom jag antar att thrashmetal och liknande får anses "lagom". Dödsmetal eller melodiska trudelutter är inte riktigt min melodi, men jag är öppen för allt :)

    SvaraRadera
  2. Tackar.
    Och fortsätter du läsa så ska jag skriva. Så långt fantasin & inspirationen räcker... :)

    SvaraRadera
  3. Kollade förresten även onsdagen siffror - och för första gången är det över 50 stycken unika besökare som kollat bloggen. Närmare bestämt 53!
    Härlig fredagspresent!

    SvaraRadera