Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 15 december 2009

...inför Sonisphere - Heaven & Hell!

Igår släpptes ju biljetterna till Sonisphere, och trots ett grymt tryck så har i alla fall jag säkrat mina platser.
Personligen vill jag verkligen se Ronnie James Dio, Tony Iommi, Geezer Butler och Vinnie Appice i Heaven & Hell - vi pratar om legendarer big time här, och med tanke på hur JÄVLA BRA DVD-släppet "Live At Radio City Hall" är så skjuts mina förväntningar i höjden. Bara frontmannen blir frisk så...

Nåväl, i väntan på detta så får du ingeln från senaste albumet "The Devil You Know". Det här är "Bible Black"!



2 kommentarer:

  1. Usch, jag gillar verkligen inte den där videon. Den ser så tam och löjlig ut. Själva låten är en annan historia, så klart.

    Heaven and Hell har hela augusti fullbokat med spelningar, så de väntar sig tydligen att Dio ska ha tillfrisknat tills dess. Det är bara att hålla tummarna.

    SvaraRadera
  2. Klart vi håller tummarna för Dio. Jag själv bär mitt örhänge med "the horns" tills han står på scen framför mig för att ge goda vibbar.

    SvaraRadera