Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 17 juli 2010

Hm...nåt är fel..

Hm, under dagen var det tänkt att jag just skulle lagt på luren med ingen mindre än Zakk Wylde.
Men, trots inbokad tid 13:20 till 13:40 så har det inte blivit av. Nåt är fel, och jag kan bara hoppas att det är missförstånd med tiden som spökar. Skulle vara helt ofantligt surt att missa den här chansen!


I går fick jag dessutom chansen att förhandslyssna på kommande plattan "Order Of The Black" från Black Label Society. Det är - kan jag redan nu säga - en riktigt bra skiva bandet har skapat, och gillar du deras säregna grooviga hårdrock så ska du förvänta dig en riktig fest.

Nu ska jag försöka forska i varför jag missat intervjun, eller tiden, så får vi se om följetången kan nå ett lyckligt slut. Dessutom försöka skriva ihop lite fler tankar om förhandslyssningen. Och ta hand om lillkillen M, som dukat under för hög feber under dagen. Man har att göra, kan man säga! :)

Avslutningsvis kör vi en video som jag aldrig tröttnar på.
"In this River", tillägnad Dimebag Darrel.
Skruva upp volymen och njut...





2 kommentarer:

  1. Men attans då! Det tycks ju ha gått troll i det där telefonsamtalet... Hoppas det reder ut sig ändå.

    SvaraRadera
  2. Kim - ja,verkligen. Pratade lite med representanten för managementbolaget, och han sa att de kört intervjuer idag, men visste inte varför det gått snett.
    Min gissning är att Werock är en liten fisk i rockens journalisthav, och behöver man skjuta på någon tid av någon anledning så ligger det nära till hands att ta just Werock-tiden.

    Men.
    Inte fanken ger jag upp. Nya försök pågår... :)

    SvaraRadera