Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 25 juli 2010

Slut på sommaren

För mig i alla fall.
Eller, kanske inte sommaren, det är väl lite fel uttryck. Snarare på semestern - imorgon börjar jag jobba igen. Lite surt, minst sagt, men samtidigt lite skönt med vardag.
Förresten har det varit ganska bra drag på bloggen under sommaren ändå, trots det magiska vädret. Som sämst 25 unika besökare en av de riktigt heta dagarna, men oftast mellan 50-65 pers dagligen. Det tycker jag är riktigt bra för att vara sommartid, och det är väl runt hälften ungefär om man jämför med "normalt".

Och, som en tillbakablick innan det är dags att gå på jobb så tänkte jag bjuda på en lite specialare. Lite nedladdning (ojoj, busigt!) med tema Rom. Jag och frugan var ju där nyligen, och det kan väl vara ett fint sätt att sammanfatta sommaren, tycker jag.

Du hittar mappen med filerna här, och det som bjuds är först Marduk, öppningsspåret från eminenta "Rom 5:12", sen lite hederlig hårrock med Virgin Steele, "The Burning of Rome".
Sist men inte minst kommer 3 spår från den här skivan med Ex Deo!

...undrar du förresten hur det går med intervju med Zakk Wylde?
Ja, du är inte ensam.
Jag har faktiskt haft 2 inbokade tider, men båda har skitit sig. Trist, så nu får vi se vad som händer.
Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar