Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 26 juli 2010

Close Up Festival på Münchenbryggeriet


Idag är det vardag för Rebellängeln.
Tillbaka på jobbet, och så här första dagen ser det ut att vara oväntat mycket att stå i.

Trots det ska jag försöka hinna med ett träningspass (jo, det behövs, något har hänt med alla mina kläder under sommaren... de sitter inte alls så bra just nu. Eftersom jag är för snål för att köpa nya så ska jag istället försäka ändra på mig själv!)
Och, den t-shirt som jag fann när jag grävde i garderoben för att packa träningsväskan var inget annat än en lite bortglömd raritet. Ovanstående bild visar fronten på festivaltröjan, och det väcker i alla fall två tankar hos mig:
1) Jävlart, vilken line-up de lyckades spika ihop!
2) Ehh... varför har Evergrey hamnat överst tillsammans med Opeth & Satyricon? Före band som Katatonia, Khoma, Bolt Thrower, Cult Of Luna, Nifelheim, Amon Amarth, Deathstars m fl?
Ny vecka idag. Häng på. Hepp!

2 kommentarer:

  1. "Bolt Thrower" var för långt, "Khoma" för kort för att fylla ut raden ;) Nej, jag förstår hur du menar och och jag hade väl också gjort en annan prioritering.

    Synd att det inte blev nån fortsättning på den där festivalen, det var bara en enda gång om jag minns rätt?

    SvaraRadera
  2. Hehehe... grafik rules all! :)
    Visst blev det bara en gång, det har väl ersatts med Close Up Båten, numera. Inte riktigt lika kul ändå - men bättre än inget...

    SvaraRadera