Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 15 januari 2012

Werock-bonanza!

Söker du lite ny läsning såhär på söndagskvällen så är det Werock du ska hänga på. De senaste dagarna har nämligen var en helt galen publiceringsbonanza på siten.
Nya skribenten Kitty presenterar sig med en fläskig rapport från Gothenburg Winter Metal med bland annat Dark Tranquillity på scen, Martin intervjuar italienska Ravenscry och dessutom har man laddat upp nya recension mitt i månaden.

Där sätter Karin tänderna i norska Nekromantheons andra platta "Rise, Vulcan Spectre", en skiva jag har på gång in via beställning. Är otroligt nyfiken på den och vad den kan ge, och inte blev det mindre efter recensionen...


Dessutom även ord om Jungle Rot och The Embodied, men det är inga band jag har någon relation till.

Sämre vibbar om Abigail Williams då.

Förra given var ju riktigt bra, men nu staplar man inte direkt superlativ på rad när Henrik recenserar "Becoming"... även den på väg i posten, men nu blev jag lite orolig att det är ett felköp!
Själv ska jag försöka få ut lite bilder och text om den fantastiska Mastodonspelningen igår.

Stay tuned...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar