Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 2 juni 2012

Black Bleeding Empire?

Kul grej, såhär på lördagen.
Nuclear Blast lade upp den på sin Facebook, och det är en översättare av ditt namn till ett tufft bandnamn.
Ta första bokstaven i förnamnet och få ett namn i övre raden, första bokstaven i efternamnet och få det andra ledet.
Chief Rebel Angel blir då Black Bleeding Empire.
Tufft.
Mitt riktiga namn (alltså, jag heter ju inte Chief Rebel Angel, det är mer av ett artistnamn, kan man säga...) innebär ett namn som Bleeding Angels.
Nästan lika tufft det.

Vad heter du?

8 kommentarer:

  1. Black Henchmen.
    Släpper snart sin debutplatta som innehåller 10 spår av högkvalitativ Black Metal med spår av progressiva dödsinfluenser.

    SvaraRadera
  2. Dark Death at your service. (eller Guilty Sin om man baserar sig på SpaderEss)

    SvaraRadera
  3. 2013 års headline på Sweden Rock Festival är inte helt oväntat RABID MAGIC. Rush säger att det är en ära att få värma upp innan troligtvis världens bästa hårdrocksband äntrar scenen.

    Hmmm… kanske borde döpa om bloggen till Guilty Bloody Tendencies :D

    SvaraRadera
  4. Rancid Soldier. Hmm, brutalt:)

    SvaraRadera
  5. Dark Empire! Det finns 5 band som heter det enligt Encyclopaedia Metallum, originellt som satan ;)

    SvaraRadera
  6. Tror jag uppgraderar med mina andranamn och bildar sviintunga metalbandet Black Evil Bloody Henchmen.

    SvaraRadera
  7. Christofer -> Ouch. Jag ger mig, det där var tuffast av alla namn!! :-)

    SvaraRadera
  8. Haha denna var ju riktigt kul! Foresaken Temple låter rätt fjolligt.

    SvaraRadera