Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 17 juni 2011

Swicht - Chili Peppers kommer hit!

Jamenvisst.
Det enda band i världen som kan justify a bassolo kommer hit (joddå, Flea ingår i min dreamteamuppställning)
Min svaghet Red Hot Chili Peppers intar Globen för två spelningar i oktober, och det är väl bara att boka plåtar?
Nya skivan "I'm With You" släpps i slutet av augusti, och det ska bli mycket intressant att se var bandet tar vägen nu.
I väntan på den plattan (ja, och själva spelningarna då) så kollar du på Aftonbladets snygga bild ovan, läser boken "Scar Tissue" och klickar här för en närmare koll på bandets liveplatta "Live In Hyde Park"!

4 kommentarer:

  1. Men nu har du väl fan drunknat i whiskyflaskan på riktigt...:)

    Du dissar System Of A Down, sen hyllar du mesfunkarna Red Hot Chili Peppers - bandet som inte gjort en uthärdlig låt sedan Give It Away...?

    Jag förstår ingenting.

    SvaraRadera
  2. Grymt, detta ser vi fram emot!

    SvaraRadera
  3. Ha!
    I am the facit! :-)

    Fast när det gäller RHCP så borde jag knappt gilla dem numera, rent logiskt.
    Det är en svag punkt, typ din beskrivning av Green Day.

    Inte för att den förklaringen gör SOAD bättre... ;-)

    SvaraRadera
  4. Ett av få band som får mig att slå av radion, usla bortom all fattning;)

    SvaraRadera