Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 4 januari 2013

Skämskudde fram

Laddar lite för morgondagens Hårdrockskväll, och jag gör det med en skiva som jag liksom glömt bort lite. Glömt hur jävla bra den är.
Tribulation "The Horror", det allra första Veckans Tips (och dessutom ett av bonustipsen!) som denna blogg hade att bjuda på.
Skämskudde fram, faktiskt. Hoppas man får höra något av den imorgon.
Man ska inte glömma sådana svarta pärlor. Och visst är det väl så att jag har hört rykten om en ny platta under det kommande året....?

4 kommentarer:

  1. Svinbra platta. En uppföljare hade vekligen inte suttit fel. Stench borde också kunna ploppa ur sig en ny skiva tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Christofer -> Visst är det en dunderplatta. Så även Stench ( som förstås också varit Veckans Tips...), men jag har inte läst något om dem och nytt material.
    Det har jag däremot om Tribulation - minns bara inte var..?!?

    SvaraRadera
  3. I nya SRM som damp ner i brevlådan idag så stod det att Tribulation (97:e bästa svenska band enligt dom som "vet") skulle släppa ny skiva i februari. Yay! :)

    SvaraRadera
  4. Yay! :-)
    Såg att den kom igår men har inte hunnit kika i den...

    SvaraRadera