Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 19 maj 2011

Nostalgi - Sabbat "History Of A Time To Come"

En gång i tiden hade jag den här skivan på CD.
Vete fan varför, men av någon anledning gillade jag inte den, och något hände med den. Kanske bytte jag bort den, kanske försvann den, men den har varit borta.
Nu har jag den igen, i en extredeluxepackad version...
..och helvete vad bra den är!

Låtar som "Behind The Crooked Cross", "Horned Is The Hunter", "I For An Eye" och "A Cautionary Tale" är ju tokbra.
Hur fan kunde jag inte fatta det då?

För dig som fortfarande inte fattat så är detta Sabbat, brittisk säregen thrash med bland en viss Andy Sneap i sättningen.
Jodå, samma som producerar storband numera, och gjort återinträde med likaledes brittiska Hell..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar