Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 20 maj 2011

I Backspegeln: Black River "Black'N'Roll"



Den senaste tidens lyssnande - och recension med, för den delen, av Sarke fick mig att komma ihåg polska Black River, och deras skiva "Black'n'Roll". Recensionen hamnade på en tvåa, och denna skiva har även genomgått (genomlidigt?) en kapning av bland annat Per i 3 Röster.

Jag har, sen recensionen, inte lyssnat på plattan en enda gång.

Ja, förrän nu då. Faktum är att jag glömt bort/förträngt den.

Och vid lyssningarna nu är det bara att inse... detta är skit.

Ett riktigt felköp.

En etta.

Utan kokvrå...

1 kommentar:

  1. Håller nog med här, jag köpte aldrig denna skiva och har redan glömt den och så här i efterhand så var jag nog bra snäll då…i dag har den fallit ner en bra bit om det ens finns något kvar.

    SvaraRadera