Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 7 maj 2011

Dagens outfit!

Radiogirl frågade i en kommentar om första musiken som den nykomna Mini Rebel Angel skulle få höra. Det blev Foo Fighters eftersom den rullade i bilden på vägen hem, men jag har i ärlighetens namn inte brytt mig så mycket om att välja musik (förutom häromdagen när grabben sov i min famn, och jag passade på att lyssna igenom Necrophobics "Hrimthursum", snacka om häftiga kontraster...).
Istället har jag nog fokuserat på T-shirts.
Bebisen har alltså fått ha ansiktet fullt med loggor från, i tur och ordning, Whitesnake, Candlemass, Opeth och Slayer. Bilden är dagens outfit.
Viktigt att sätta rätt bild, det första de ser...

Så, undrar du. Kommer detta att bli en modeblogg nu? Eller kanske en bebisblogg?


Nä.


Dagens inlägg kan nog ses som ett undantag. Det kommer fortsätta som vanligt.


Keep Rockin!

2 kommentarer: