Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 29 april 2014

Fantastiska rock'n'roll-presenter!

I lördags sparkade vi Rebellängeln över den sista kanten, nu finns ingen återvändo.
40-årsstrecket är såväl passerat som firat - och vilken fest det var!
Jag är fortfarande nästan bedövad över den kärlek och givmildhet som vännerna visade.
Fantastiskt!
Bilden ovan är enbart ett exempel på det, en fantastisk bild (titta noga på montaget, ansiktet är mitt...), och jag tänkte bjuda på en liten bildkavalkad på just gåvorna!

 


Från topp till botten kan man konstatera att temat är rock och sprit.
Bra så! 
Rocksprit (notera black metal-ölen i översta bilden!) , finsprit, tröjor & DVD samt världens läckraste hemmasnickrade kartong.
Helt fantastiskt!

Idag ska jag bara njuta av efterdyningarna, dvs att inte vara trött som en liten gris och liksom sola mig i kärleken från alla som dök upp.TACK!

Imorgon - recension av den här plattan..

 

4 kommentarer:

  1. Oh! Jester King Black Metal! Riktigt tungt. Har varit nära att beställa den några gånger men 130kr har alltid känts som lite för mycket och att dricka 750ml stout helt själv blir nog ganska så överväldigande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt. Den var ju inte direkt svag heller (strax under 10%), så häller man i sig hela själv är det som att dricka en pava vin...!

      Radera
  2. Killer (Johan i Sumpan)29 april 2014 kl. 20:31

    Jodu Chief, den är rätt tung. Hade med den på storölsprovningen sist och jag tyckte att en deciliter var tillräckligt, men delar du med några stycken är det nog en grym smuttaröl en sen kväll. Farmhousejästen ger lite syrliga inslag som bryter av chokladen och sojan i ölen. :)

    SvaraRadera
  3. Tack för en ytterst trevlig fest förresten. Tråkigt att behöva dra in årorna så tidigt bara. Rosebank 20Y var grym, förresten!

    SvaraRadera