Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 2 september 2011

Bullet For My Valentine - INTE ikväll på Gröna Lund

Ikväll får Stockholms mest välutnyttjade kvadratmeter Gröna Lund tyvärr INTE besök av Bullet For My Valentine - på bilden utsmyckade till hårdingar.
Skulle nog varit rätt mycket kids där, minst sagt, men eftersom bandet ställt in hela sina augusti- och septemberturné blev det inget av det alls.
Lite synd, faktiskt.
Jag har sett bandet live, och gillar det. Dessutom gillade jag senaste plattan "Fever" riktigt mycket (recension av den här).. så pass att jag hade den till utmanare till 2010 års topplista.
Jo, jag vet att jag kanske egentligen är för gammal för det.
Poolare Per tycker dessutom att de tappat allt sen debuten, men jag har tydligen en "guilty pleasure" när det gäller walesarna...

Ersättning för kvällens uteblivna gig?
Absolut. Kommer här.





För den som verkligen ville se livemusik gavs utmärkt ersättning igår. Graveyard, FTW!

2 kommentarer:

  1. Det är dock Danko Jones på Grönan ikväll, inte fy skam det heller. Fantastiskt bra liveband!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt det Per - och vad jag förstod så var det grymt.
    I alla fall om man ska tro rapporterna via SMS!

    SvaraRadera