Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 5 september 2011

Höst

Idag har jag börjat jobba efter en lång sommarledighet. På riktigt.
Och jag känner i hela mitt väsen att det är en förändring på gång.
Kanske kommer det att påverka bloggen, kanske inte.
Det kommer definitivt att påverka mitt yrkesliv.
Något måste hända.
Att gå runt och ha masken på, masken som säger att detta är något jag bryr mig om... det funkar inte.
Därför är det höst nu.
Inte bara för att sommaren är slut (eller, är den det? Fantastiskt väder i Stockholmstrakten de senaste dagarna, och detta väder påminner mig verkligen om den här skivan...), men även för att det är höst i mitt sinne.
Yrkesmässigt.
Dags att starta et "ny säsong" - och förändring kommer att ske.
Stay tuned.
Tills vidare kan ni ju dock dels kolla på bilden ovan som jag snott från nätet (hamnade på något som heter Bitterbloggen, fantastiskt deprimerande läsning med inte så lite sarkasm i färgen).
Dessutom kanske det är dags att summera sommarens aktiviteter.
Sommarboken, sommarskivan, festivalerna.
Uppdatera arkiven ligger också i pipen under den närmsta tiden.

Innan dess har jag dock lite att pyssla med när det gäller mitt dagtidsjobb.
Och som påminnelse om hur det livet är så tar vi väl en video?

Skid Row . "Slave To The Grind"!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar