Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 16 februari 2012

Swoosh!

Jävlart, vad tiden går fort!
Bokade en helg i skidåkningens tecken med familjen. Vi bokade för...ja...evigheter sen, känns dte som. Det var avlägset att vi skulle åka. Men nu är det time. Idag.
Swoosh, flyger tiden förbi.
Har inte lagt ett enda strå i kors för att skapa lite ny desig. Har knappt lagt ett strå i kors för att ändra bloggen, trots mitt löfte till mig själv.
Istället har jag jobbat. Med mitt riktiga jobb.
Hur som helst, ovan har du bilder från årets Åreresa.
I år blir det liiiiite mer modest, kan man säga.
Vi ska hit:

Kungsberget, alltså. En kulle. Inte ett berg. Eller fjäll.
Men det gör inget egentligen, för anledningen till att vi åker är ju mest för att äldsta killen ska få chansen att lära sig åka skidor. Och snowracer i lite större backar.
Det blir väl till att kröka rygg en hel del för eder Rebellängel, antar jag...

Såklart, det är ju inte heller fel med lite ledighet mitt i allt.
Dricka en öl kanske. Lyssna på lite musik.
Jag tar med mig nya The Wretched End och Lamb Of God, (spela mera "Ghost Walking", vilken sjukt svängig dänga!) till exempel. Och lite annat mumsigt som kan få glida ner i takt med att undertecknad slappnar av. Vi ses!

2 kommentarer: