Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 15 februari 2012

The Wretched End - Inroads!

För bövelen . The Wretched End kommer med nytt! Det upptäckte jag igår, och givetvis högg jag för mig i promoportalen så att jag ska få sätta öron och penna i det. Det låter spontant riktigt bra, men inget annat var väl att vänta?
"Inroads" heter kommande plattan, och precis som föregångaren är den inspelad i Strand Studios i Oslo. Bandet är samma också, Jens Fjellström på truummor, Samoth på gitarr och Cosmo på bas och sång. Bra grejer, och klickar du på bilden nedan hamnar du på en intervju som är publicerad på Metal Paths. Du har väl dessutom inte missat förra given?
"Ominous", som denna lilla blogg haft som Veckans Tips?




Skivan har dessutom recenserats på Werock, och där ser man hur det kan ändra sig över tiden.


Tid ja. Paradise Lost bjöd ju på en ny låt igår. Inte fan hann jag med att lyssna på den.

Var det bra, ni som hann lyssna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar