Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 11 maj 2012

Fredagkväll. Yes!

 Fredag.
kanske veckans bästa dag.
Vittjade brevlådan och hittade följande skatter: Moonspell, Huntress (den mörka som det knappt syns något om) och Mindshift (som skickat en skiva de vill att jag recenserar).
Härligt.
Och nu när familjen somnat kan man ge sig på dem.
Och detta med...
Oppigårds Golden Ale, som får sällskap av en Glen garioch -91.
Perfekt matchning, tycker jag. Gariochens eldiga peppar möter den lagom svalt humlade Oppigård. Högtalarna pumpar Huntress just nu.
Fredag.
Antagligen veckans bästa dag!

3 kommentarer:

  1. Själv såg jag hockeyn. Först tappade Finland sin ledning mot Kanada. Därefter gör Sverige detsamma mot Ryssland och hjärtat återfår korrekt puls. Planerade först att sitta själv men fick besök och vi körde igenom lite Muskelrock låtar.

    Det är något alldeles speciellt när Finland spelar landslagsmatch.

    SvaraRadera
  2. Bra val av öl igen. Oppigård gör riktigt bra grejer.

    SvaraRadera
  3. Jarno -> Själv hejar jag alltid på Canada. Sen barnsben. Just igår fick mina löv triumfera mot dina lejon då, men gissa om det kan bli...upprörda diskussioner runt kaffekopparna på jobbet när det vankas match MIT Ztre Kronor...??

    Christofer -> Absolut. Oppigårds gör bra skit. Glen Garioch är inga loosers de heller....en bra kväll! :-)

    SvaraRadera