Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 15 april 2010

Det här skulle Glenn Danzig ha gillat!

Jag har en kompis som svär på att Glenn Danzig har sagt att han inte vill flyga, för då kommer man för nära Gud. Jag har ingen aning om det är sant eller inte, det låter i o f s precis så tuff-korkat att det skulle kunna vara det, men det är ju inte det som är anledningen till rubriken.

Nä.
Det är molnet. Det gigantiska askmolnet som håller samtliga flyg i Sverige på marken.
Så slipper man "komma nära Gud"... haha, humor!
Själv påverkas jag ganska mycket, jag skulle egentligen ha packat in hela familjen i en flygkärra från Skyways och sagt vrooooooooom, upp till Skellefteå imorgon bitti.
Av det blir förstås intet.
Och det, mina vänner är en riktigt skum känsla.
Istället för semester - jobb?! Och, dessutom, sen en helg som inte innehåller en enda bokning?

Very weird indeed...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar