Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 27 april 2010

Rösta rött - rösta rätt?

Nu trodde du förstås att det här skulle vara ett politiskt inlägg.
Du trodde fel.
Orkar inte bry mig nämnvärt om sånt, och det jag bryr mig om håller jag från bloggen.
Däremot behöver jag hjälp i den pågående röstningen på Werock, den om vilket omslag som är snyggast. Och där vore det bra om du röstade rött - dvs Black Sabbaths "Sabbath Bloody Sabbath"!

Konkurrenterna är listettorna från övriga skribenter, vilket innefattar In Flames "Come Clarity", Dissection "Storm Of The Light's Bane", Entombed "Left Hand Path" Guns'N'Roses "Apetite For Destruction" och Morbid Angel "Covenant". Listorna som helhet är förresten riktigt kul läsning, och du hittar dem i samband med länken på respektive listetta.

Gör en insats - lägg din röst!

1 kommentar:

  1. Har lagt min röst på Werock och valet var ju inte så svårt denna gång, gissa vilken det blev. :)

    SvaraRadera