Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 20 april 2010

Månadens DVD-tips på Werock...


... är en fet box med ett band i ropet - fast de lagt av!
At The Gates "The Flames Of The End" är en av de DVD-boxar som varit mest efterlängtad under de sista åren, och det är verkligen en späckad historia.
Livekonsert (som undertecknad kommer att recensera vid kommande månadsskifte på Werock, antagligen i en dubbelrecension med kollegan Henrik!), en av de bästa dokumentärerna som släppts på bra länge, samt en disc späckad med extramaterial - det saknas inte saker att sätta tänderna i!
Dessutom - den här gången är det icket Rebellängeln som sammanfattat Månadens DVD-tips. Istället är det kollegan Metallbibliotekarien Martin som gör ett eminent jobb.
Slå upp morgonkaffet och kolla in tipset nu genast!

2 kommentarer:

  1. Har förvisso satt tänderna i denna grymma dvd men att jag skulle recensera den var nyheter för mig:). Säkert att du inte föväxlat med någon här?

    Å andra sidan kan jag fixa en recension så det blir en trippel. Som sagt, det är en grym spelning.

    SvaraRadera
  2. Säker? Jag? Nä! :)
    Har aldrig hänt, kommer aldrig att hända. Jag kommer däremot recensera CD-utgåvan av denna spelning, och jag kollade lite noggrannare nu.. det är Henrik som också kommer göra recensionen. Bäst att editera inlägget lite...

    Fast å andra sidan?
    Trippel?

    Varför inte?

    SvaraRadera