Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 8 april 2010

Engelska, svenska... hur ska jag ha det?

Karin frågade, och liknande reaktioner har dykt upp via mejl.
Varför språkskifte?
I vanliga fall svenska, men den senaste recensionen av Blowbacks platta är på engelska.
Anledningen är rätt enkel, egentligen.
Den recension som finns på denna sida kommer att användas även av bloggens samarbetspartner Record Heaven, och deras kunder finns till huvudsak utanfär Svea Rike.
Det var en av överenskommelserna när jag tog på mig att göra recensionen, och därför finns också en svensk sak på Werock.se.

Dock - det finns ingen anledning till oro.
Eder favvoblogg (eller, ja, vafan, i alla fall en av de bloggar ni råkar läsa ibland!) kommer även fortsättningsvis att skrivas på ärans och hjältarnas språk - svenska!

För övrigt tar ishockeysäsongen slut för mitt lag ikväll, men jag är stolt ändå.
Föreningen har tagit ännu ett steg framåt, slagit ut regerande mästarna och faller mot seriesegrarna - samtidigt som man har släppt fram mängder med kids. Bra så, och jag vet i alla fall en här hemma som tycker om att TV:n blir tillgänglig igen... :)

1 kommentar:

  1. Haha, ja hockey har inte jag brytt mig om sedan Vita Hästen ramlade ur högsta serien ;)

    Vi kan nog klara att favvobloggen publicerar på engelska emellanåt - "Ärans och hjältarnas" språk... hähä :)

    SvaraRadera