Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 11 maj 2014

Citatet: Dave Navarro

Det är då fan.
Det där med tränandet.
Jag är verkligen antingen eller.
Bra på gång hela vintern och våren, och nu, de senaste typ tre veckorna, så har jobb, sjuka barn och motivation satt en del käppar i hjulen.
Jag trycker inte på, utan har varit sådär att det blir något pass då och då - egentligen utan hjärta och mest för att bara... ja. Göra det. Lite sådär alibi för att få slappa.
Och jag är verkligen kass, för när jag inte tränar så är det som om det ändå inte spelar roll.
Då kan man äta mackor och dricka öl och äta chips och bete sig allmänt slappt.
Känns ju jävligt osmart eftersom jag vet att det innebär ett par riktiga grispass och tuffa veckor för att komma igång på rätt sätt igen.
Citatet denna gång är till för att visa mig själv att jag inte är ensam, samt att det kunde vara värre. Det kommer från Dave Navarro...

"Antingen tar jag nio gram kokain om dagen eller så styrketränar jag två timmar i sträck.
Det finns inget mellanläge."
Dave Navarro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar