Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 31 augusti 2009

Småseg idag

Kanske för att det är måndag, kanske för att det är höst i luften.
Har tagit en liten paus från skrikmusik idag, och tvättat öronen med finfina mjukis-rocken Phenomena.
Deras första giv kan vara världens bästa AOR.
Dessutom fick jag besked om att Opeth äntligen trängt igenom R2's försvarsmur.
Han höll emot länge ändå, men mot det progressiva dödsgänget finns nog inget försvar som håller i längden. De håller helt enkelt världsklass!

Ja, just det ja.. jag har nu lagt in mera möjlighet till interaktion. Inte bara kommentarer längre, även möjlighet att snabbt ge enkel feedback. Hoppas ni gillar det, och använder det flitigt framöver.

3 kommentarer:

  1. Varför finns det inget negativt att kryssa i?

    SvaraRadera
  2. Hahaha... bra fråga. Jag vete fan, faktiskt. Med mina begränsade IT-kunskaper har jag egentligen bara kryssat i en grunka i en mall. Där kunde man inte styra vilka saker som kunde kryssas i, tyvärr. Du får alltså vackert ta det via kommentarer. Eller spöa mig nästa gång vi ses! :)

    SvaraRadera
  3. He he he! Då får svaret bli att det inte finns något negativt med hårdrock.

    SvaraRadera