Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 13 september 2010

Efterlysning!

En av den här bloggens roligaste inslag att jobba med är helt klart 3 Röster om...
Det är faktiskt också det jobbigaste, helt enkelt för att jag inte kan styra själv.
Lite läskigt är det att vara i händerna på andra... och för tillfället behöver jag lite hjälp.

Jag har ett par som är närapå klara, men behöver den eller de sista rösterna för att bli kompletta och kunna publiceras.
Det rör sig om:

Watain (saknar 1)
Nevermore (saknar 2)
Ozzy Osbourne (saknar 2)

Känner du att du vill medverka så är det enkelt. Skriv några korta meningar eller ord om vad du tyckte om skivan och sätt ett betyg mellan 1 och 5, och skicka sen ditt bidrag till chief-rebel-angel@hotmail.com

Vill du se hur det ser ut så hittar du länkar till 3 Röster om en massa band i arkivet som samlar recensionerna!

1 kommentar:

  1. hej jag håller på att marknadsföra ett av höstens tuffaste event Rockin The Galaxy Lillasyster och 29 andra band kommer spela under den 24 timmar långa kryssningen mellan Stockholm- Åbo den 25-26 november.
    Förutom att 30 band kommer spela kommer det ske sjukt mycket häfftiga tävligar ombord med grymma prisern
    för mer infor titta in på
    http://www.clubcenturion.se/index.php?p=1_30_Pressrelease-Galaxy-swe-
    jag undrar även om du skulle kunna länka till denna hemsidan
    tack i förhand
    MVH
    Pernilla

    SvaraRadera