Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 30 november 2010

Getaway vs Metal Town

Igår släppte Metal Town sitt första band, en stor bokning och en av de två huvudakterna.
System Of A Down, i mina öron ett av den moderna tidens mest överskattade band.
Får mig rent av att känna det ganska bra över att jag inte kommer bevista piren i år... (jo, det är också en stor del självförnekelse med i det, eftersom jag inte ska dit så letar jag förstås anledningar att hacka på hela festivalen!)

Samtidigt släpper Getaway i Gävle fler band. Sedan tidigare klarar Immortal får sällskap av Ghost, Entombed, Vomitory, Desultory och Death Angel. Bland annat.
Den festivalen känns het!

Getaway vs Metal Town
2-0
Fortsättning följer....

1 kommentar:

  1. Fan, samma visa varje år... Det finns ingen festival för mig, ska skapa en egen... På min bakgård... Fredfest heter den och där spelar jag akustiskt och lite halvtaskigt men med ett stort hjärta... Kommer att kosta skjortan att komma in men pengarna går till nästa års festival och då kan jag ta in band som Faith no More, Black label society, The Devin Townsend band och Forbidden... Band som alla vill se men inte vet om det...

    SvaraRadera