Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 8 november 2010

Skivor köpes...

...av mig.
Som du kanske läst i den första delen av En Skivaholics Bekännelse så är jag mer eller mindre galen i just skivor. Och det finns några stycken som jag inte lyckats lägga mina feta fingrar.
Besitter du någon av följande plattor på CD, och kan tänka dig att bli av med dem?
Skicka ett mejl till chief-rebel-angel@hotmail.com med ditt pris!

Gamma Ray "Heading For Tomorrow"
Helloween "Walls OF Jericho"
King's X "Dogman" (som för övrigt varit Veckans Tips en gång i tiden, men jag saknar ett eget, riktigt ex!)
Black Sabbath "TYR" (som också varit Veckans Tips, men även där saknar jag ett "riktigt" ex, har bara en bränd CD...)
Black Sabbath "Forbidden"

...säkert finns det fler också, men dessa kommer jag på spontant.
De saknas i min skivhylla.
Hjälp!

8 kommentarer:

  1. Det är väl inget svårt att få tag på allt utom Tyr, som är helt omöjlig att få tag på.

    Jag hade den. Samtidigt som jag hade en flickvän. Efter ett tag hade jag varken flickvän eller skivan...

    Det går så då man håller på medgångslag i hockey. Tacka vet jag div 1. 8)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha.. ja, det går så!
    Men du, helt lätt är det väl inte att få tag på ex King's X-plattan?
    Jag är i o f s en superklåpare när det gäller att leta på internet och annat (fråga bara JonteRoyal om hur många ggr jag har sagt att en skiva inte finns på Spotify och han har slagit mig på fingrarna...), så jag har säkert fel.

    I så fall tar jag dock tacksamt emot vägledning... :)

    SvaraRadera
  3. Jag är nästan säker på att jag har TYR på CD.
    Ska kika i garderoben när jag kommer hem ikväll.

    SvaraRadera
  4. Har ju dessa på vinyl, kan hända att jag har någon på CD, ska botanisera, hör av mig i såntfall.

    Helloween hittar du på Tradera
    http://www.tradera.com/Helloween-Walls-of-jericho-inc-Minicd-n-Judas-metallica--auktion_340451_121630440

    Gamma Ray har jag sett i rea backar så den borde ju inte vara så svår.
    Det finns en box ute på Tradera som innehåller plattan du söker.
    http://www.tradera.com/Gammaray-Gamma-ray-Ultimate-Collection-Box-set-aldrig-spela-auktion_340451_121659756

    SvaraRadera
  5. Chief// Fan att inte blogg funkar som facebook, sjukt sugen på att trycka på *gilla* knappen till din kommentar! :D

    SvaraRadera
  6. Lova mig att skälla ut den snubben som säljer nån av dom skivorna ordentligt... Men vänta tills du håller plattan i handen ;)

    SvaraRadera
  7. Cheif, har plöjt igenom plattorna.
    Har ingen av dessa på det digitala mediat så vitt du inte är intresserad av den riktiga varan ? Jag skulle ju kunna spela in på en C90 om inte annat :)

    SvaraRadera
  8. Stones -> Tackar. Det verkar som om Helloween-plattan kanske är bärgad, och jag hoppas att Per kommer ur garderoben (!) med ett ex av TYR.

    Kom på att jag skulle vilja lägga till även Mother Love Bone till listan också! :)

    SvaraRadera