Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 2 juni 2012

Abbath Bloody Abbath

 ....du har säkert sett den redan, den snurrar ju runt på Facebook - men det struntar jag i. Driter i, som man säger i Norge, har jag för mig.
Abbath som fotomonterats in i Abba är humor ändå, och passar mitt humör denna lördag!
Fantastiskt kul, tycker jag, att se Immortals sångare omfamna de andra pajasarna.
Och, eftersom denna lördag redan har urartat i humor så kan vi fortsätta.
Hittade denna också på ansiktsbok.
 ...sist men inte roligast - Hellish Outcast.
Grymt spännande skiva som ska premiärspelas "på riktigt" idag.
CD-versionen landade i brevlådan igår.
Ska bli kul att höra Thebon på riktigt, inte bara via Spotify.
En skiva som man redan innan lyssning vet kommer att sparka stjärt...!

2 kommentarer:

  1. Tackar för humorbilderna. Riktigt roliga, själv har jag inte Facebook sp det blev ju bra att du visade dem här oxå!

    SvaraRadera
  2. Haha! ABBAth gjorde min dag ljusare!

    SvaraRadera