Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 9 oktober 2010

Krock!

Ikväll krockar det i stan!
Volbeat och Danko Jones spelar samma dag men på olika ställen. (ja, Danko Jones ju t o m spela på Globen under dagen, några låtar i samband med NHL-premiären)
Själv hade jag tänkt mig Volbeat, men det får bli familjefirande istället.
Funkar fint det med!

Däremot kan jag bjuda på lite uppladdningsmusik.
Danko Jones är en rocker som jag gillar lite sådär, men "Sticky Situation" faller mig väldigt väl på läppen..




Volbeat är mer spot on för min del, och där finns det en hel del att välja på. Ska vi säga... "Sad Man's Tongue"?


Och, förstås... ska du på något av gigen så får du mer än gärna dela med dig av dina tankar och reflektioner efteråt, liksom bilder!

1 kommentar:

  1. Missade Danko pga ändrade planer :(
    Fick se dom hemma på burken under NHL-premiären istället

    SvaraRadera