Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 28 september 2009

I'm a no-show!

Ja, på koncerten med Trouble & Candlemass ikväll alltså.
Dels är M fortfarande lite stökig (och ska jag prioritera en kväll den här veckan som familjen får klara sig utan eder ödmjuke bloggares närvaro så är det förstås lördagen, med val inför Hårdrockskväll 2010!), och dels var planen att jag skulle gå själv på spelningen.
Det är något jag tycker är helt ok, och har gjort förr - men idag känner jag inte för det.
Så, sorry, förväntansfulla läsare.
Det blir tyvärr ingen rapport från spelningen på den här siten.

Fast jag kan slå vad om att sångaren Robert Lowe fortfarande har målade naglar.
Alla gånger jag sett dem tidigigare och han varit på scen så har han sjungit överjävla bra - och jag har dumstirrat på de där emo-naglarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar