Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 7 september 2009

Måndag på jobbet

Måndag igen, och denna vecka ska jag visst vara på jobbet. Konstig känsla, när man är van att vara ledig.
För min del är det ju ganska tur ändå, jag ska göra en vecka innan jag går tillbaka till ledigheten. Fixa lite praktiska saker. Vara lite störig på kontoret.
Dessutom - inget ont som inte har något gott med sig.
Att spela musik riktigt högt i bilen är rätt skönt! :)

Hade sällskap av utmärkta "The System Has Failed" av Megadeth, en av de plattor jag lånade av R2 i förra veckan.
Den har överraskat mig positivt, och faktiskt fått mig rejält uppspelt inför kommande "Endgame".

2 kommentarer:

  1. Skönt att du ser det som ledighet :)

    SvaraRadera
  2. Japp, än så länge är vi hemma alla tre.
    Lite inlägg på bloggen, fillifjonka med familjen i rätt skönt höstväder... jodå, än så länge är det ledighet.
    Finns väl anledning att återkomma till det lite senare i höst dock, misstänker jag...

    SvaraRadera