Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 22 december 2009

Plan3 på Nyhetsmorgon

Mjukisrockarna Plan3 spelar på Nyhetsmorgon på TV4 idag.
Inte min kopp the egentligen (känns som Banditproducerad massmusik), men det finns en liten twist som är värd att berätta....

Jag har intervjuat en av killarna för en anställnings som innesäljare på mitt jobb.
Tror det var basisten, men det var ett par år sen och med mitt guldfiskminne så är det hela... luddigt nu.
Det roliga är att jag ändå minns bandet, och att de var säkra på att slå igenom.
Faktum är att det var en av huvudanledningarna till att vi inte gick vidare med killen, han ville absolut kunna "försvinna någon månad då och då på turné"... Funkar inte riktigt så på ett säljföretag, men det är ju kul för dem att de lyckats så pass att de får speltid på TV4.

2 kommentarer:

  1. Peter heter väl karln i fråga och han jobbar ju på Bandit så klart att han ska lira Banditrock;)

    SvaraRadera
  2. Hm, då kanske mitt minne sviker mig. Det kanske inte var basisten, för jag är rätt tveksam till att han hette Peter.
    Kanske ska man sluta med sprit, så man minns mer. Eller inte, så man slipper minnas.
    Återkommer om det..

    SvaraRadera