Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 7 januari 2010

Blir det någon Soundgarden-återförening?

Som jag skrev i mina önskningar inför 2010 så skulle det vara mumma om Chris Cornell återvände till Soundgarden-ljudet, och David Snusgrop, a.k.a Metal Bastard upplyste oss då om att en återförening faktiskt var på g.
Nu verkar det tyvärr inte helt självklart längre, och det där är verkligen en återförning jag inte riktigt vågar tro på förrän jag ser det... Fortsättning lär följa!

Dessutom måstejag få skrytal ite, och berätta att jag nu vet vad världens bästa ljud är. Det är när min son gapskrattar direkt från hjärtat. När det - som idag - dessutom sker därför att han headbangar till Gorgoroth i bilbarnstolen så värmer det ju ett rockhjärta extra mycket! Det är ju förövrigt en tokbra platta de presterat, norrmännen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar