Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 12 januari 2010

Nattlyssning!


Förbättrade mina möjligheter till bra nattlyssning under veckoslutet.

Inköp av nya lurar för mer bekvämlighet och större rymd i musiken, Creative Aurvana Live fyndade på rea. I vanliga fall kör jag uteslutande in-earlurar till min iPod (nej, inte de vita standardlurarna som följer med, de med samma ljudåtergivning som en kondom man trätt över en tom toarulle, typ), men de är verkligen inte bekväma att ligga på.
Alltså - detta blir bättre!
Nattlyssning är för övrigt något jag finner mer och mer nöje i. Resterande del av familjen sover, huset är mörkt - musiken får en extra dimension över sig, skulle jag vilja påstå. Förra året var det Kongh, Katatonia och Ghost Brigade som verkligen höll mig sällskap i mörkret. Undrar vad kommande år bjuder på?
Bäst just nu är i alla fall Gorgoroth, och jag kan inte påstå att den blir direkt sämre av att spelas under nattetid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar