Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 26 januari 2010

Dags för AC/DC-biljetter..

..klockan 10.00 idag är det biljettsläpp.
Dagen efter löning.
Det lär säga svoooosch, så är det slutsålt.
Jag vete fanken om jag ens ska försöka få tag i plåtar.

I o f s vill jag gå, men snart är bägaren full, liksom, och jag vet inte om jag får plats med både Metal Town och AC/DC. Ekonomiskt såväl som tidsmässigt.
Lurigt.
Och ingen tid att vinka på, speciellt när det gäller AC/DC. Då måste man nog hänga på låset.

Att köpa eller inte köpa?
Det är frågan!

5 kommentarer:

  1. Jag kommer göra ett försök. Och skulle jag misslyckas kan CDOn glädjas åt att jag kommer tröstshoppa där *asgarvar*

    SvaraRadera
  2. ...se på fan.
    Det gick vägen. Tyvärr gör tillgången på cash just nu att det "bara" blev 2 biljetter istället för de 4 man fick köpa...

    SvaraRadera
  3. Faan, jag behöver 2 sittplatser...tycks vara 4 timmar försenad. Så jävla glömsk...får lida den 3/6

    SvaraRadera
  4. Suget verkar vara löjligt mycket mindre denna gång. Köpte plåtar till mig och bror nu vid 18 tiden utan problem.
    Fans biljetter i alla kategorier vad jag kunde se.

    SvaraRadera